Klientų registravimo sistema Užregistruok savo klientus pats Matyk viską vienoje vietoje Integruok į savo svetainę,
paprasčiau nebūna
Apžvalga

D.U.K

1. Kas yra manoregistracija.lt?

Internetinė klientų registracijos administravimo programa, veikianti ant mobiliųjų įrenginių. https://www.manoregistracija.lt/lt/kodel-apsimoka

2. Ar registracijos sistema yra mokama paslauga?

Specialistai prisiregistruoja ir moka abonementinį mėnesinį mokestį už registracijos sistemą. (Jūsų klientams tai nemokama paslauga ir skatina didesnį klientų srautą)

3. Kaip gauti manoregistracija.lt sistemą?

Parašykite mums info@webmod.lt ir mes su Jumis susisieksime. +37060079966 

 

4. Ar gali mūsų klientai užsiregistruoti iš mūsų svetainės?

Taip, gali registruotis. Jūs gausite specialų registracijos formos kodą, kurį galėsite įkelti į savo svetainę.

5. Kuo naudinga laiko rezervacijos sistema klientams?

Klientai registraciją gali atlikti, bet kur būdami prisijunge prie interneto - per mobilųjį telefoną, kompiuterį ar planšetę. Klientams nereikia skambinti, reikia užpildyti registracijos formą - pasirinkti pageidaujamą specialistą, užpildyti savo duomenis ir pasirinkti tinkamą datą bei laiką.

6. Ar tai darbo knyga?

Ne, tai ne darbo knyga  - tai geresnis sprendimas už darbo knygą. Jūs galėsite matyti visas rezervacijas, užregistruoti klientą, matyti atvykstančius klientus per mobilųjį telefoną ar kompiuterį ir visa tai matysite būdami ne darbo vietoje. Laisvė Jums.

7. Ar galima individualiai nusistatyti darbo kalendorių?

Taip, galite nusistatyti individualiai darbo kalendorių, taip pat iš anksto pažymėti atostogas / laisvas dienas. 

8. Ar sistema yra atnaujinama?

Taip atnaujinama. Atnaujinimai atliekami atsižvelgiant į klientų pageidavimus.

9. Kaip užtikrinama duomenų apsauga ir jų praradimas?

Naudojame ssl (https) sertifikatą kuris užtikrina duomenų apsikeitimus tarp kliento ir duomenų serverio. 

Kiekvieną naktį yra atliekamos duomenų kopijos taip užtikriname, kad atgausite savo duomenis praradimo atvėju.

10. Ar registracijos paskyrą galima talpinti į socialinius tinklus ir el.svetainę?

Galite į vieną objektą (pvz: savo internetinę svetainę), o į kitas vietas, galite tiesiog nukopijuoti formos nuorodą ir ją patalpinti socialiniuose tinkluose.  (Tuomet klientas paspaudęs ant nuorodos galės registruotis) 

11. Ar galima perkelti kliento informaciją į Jūsų sistemą?

Jeigu informacija tvarkinga Excel dokumente ar CSV formatu, galime perkelti informaciją.

12. Jei specialistė prisijungė su jai skirta paskyra, ar ji mato visų specialisčių dienotvarkę ar tik savo?

Mato visų specialisčių dienotvarkę, tačiau galime padaryti, kad iš darbo vietos galėtų matyti visas registracijas, o jungiantis ne iš darbo vietos būtų matoma tik tai kas buvo nurodyta kuriant paskyrą.

13. Kaip vyksta apmokymai?

Klaipėdos mieste ir nuotoliniu būdu (skype) apmokymai vyskta nemokamai, už Klaipėdos ribų, apmokymų kaina pagal susitarimą. 

14. Ar žinutes gauna visi klientai?

Žinutes gauna visi klientai, kurių numeriai yra įtraukti į klientų registracijos žurnalo duomenų bazę. SMS žinutė siunčiama iš karto po registracijos, prieš apsilankymą ar kitą, pasirinktinai sms šabloną.

15. Kas siunčia sms žinutes?

SMS žinutės gali būti siunčiamos keliais būdais: Robotu arba iš Jūsų telefono (tik Android OS) numerio per aplikaciją. 

16. Kaip siunčiamos sms žinutės iš aplikacijos?

Įdiegus atsiųstą aplikaciją, Jums reikia įvesti sugeneruotą kodą ir slaptažodį, iš klientų registravimo sistemos. Tada reikia nustatyti laiką nuo kelintos valandos iki kelintos valandos bus siunčiamos SMS žinutės. SMS žinutės sugeneruojamos iš klientų registracijos žurnalo. 

x
Kviečiame 30 dienų mūsų klientų valdymo sistemą išbandyti nemokamai!
Išbandykite dabar